23-06-2010

"Op een roze wolk"







Hai allemaal,


Had vorige week al iets ingetikt over een halve taart, nu heb ik een hele! Heb met behulp van de cake slice box van Eline Pellinkhof en taart "gebakken" en laat deze nu mee doen aan de challenge van create4fun (maak een babykaart = babytaart geworden). Heb de taartpunten van wit cardstock gemaakt en beplakt met verschillende dessign-rest-papieren, lintjes als taartrand, geborduurd en gestempeld met teksten en figuren van de babycollectie van MD. Ben er wel een aantal uren mee zoet geweest. Indy is helemaal weg van de taart en heeft hem gisteren met een btje hulp zelf ook gemaakt voor haar juf. Het is vandaag juffen en meesterdag op school en zij mochten een klein zelf gemaakt presentje meenemen. Ik ben net terug van school en heb de meest leuke knutselwerkjes voorbij zien komen, Indy liep zo trots als een pauw door de schoolgang en straalde ervan. Ik zal haar taart van de week ook even laten zien, maar nu eerst de mijne. Ik hoor graag wat jullie ervan vinden. 


Geniet allemaal van het mooie weer!

Greetz Monique.






1 opmerking:

  1. Hallo Monique ! Bedankt voor je leuke berichtje op mijn blog. Je roze taart is prachtig, wat een werk, schitterend gemaakt !!!

    BeantwoordenVerwijderen