08-06-2010

Hoera in verwachting!

Hallo allemaal,

Nee niet ik hoor! Wij zijn inmiddels voorzien ha ha. Een collega vroeg mij om een cadeau te maken voor haar zus die na lang wachten eindelijk zwanger is geworden. En ook nog eens dubbelop, zij en haar man zijn in verwachting van een tweeling!
Babypresentjes maken vind ik 1 van de leukste dingen om te doen, dus heb mijn hart opgehaald. De wiegjes zijn gemaakt naar een voorbeeld in de Card Only. Heb het alleen naar mijn eigen hand gezet en een paar aanpassingen gedaan. Vindt het eindresultaat helemaal super. Morgen even een stempel van Forever Friends kopen voor op het kaartje en een setje bloementjes in ecru/bruin en dan kan het celofaan eromheen.
Ik zet straks ook even mijn 2 kaarten voor de challenges die ik afgelopen weekend heb gemaakt op mijn blog, dan ben ik weer ruim op tijd voor de sluitdatum.

Fijne dag allemaal!
Greetz Monique.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten