18-06-2010

Helaas maar 1 challenge deze week.


Hallo allemaal!

Soms heb je wel eens van die dagen dat alles, maar dan ook echt alles tegenzit. Laat dit bij mij nou juist om mijn vrije dagen gebeuren................ Met als eindresultaat slechts 1 kaartje en ja een halve taart.
Dit kaartje heb ik gemaakt voor vaderdag en laat ik meedoen aan de blogcandy van phoebeez (http://phoebeez.blogspot.com/ die ik ontmoet heb tijdens mijn werk! Er waren een hele hoop vaderdagschallenges, maar ik vindt het niet leuk om 1 kaart met 100en challenges mee te laten doen en zo mijn kansen te vergroten dat ik win. Vandaar dus maar 1 deze week. Misschien als iedereen het hier in huis toe laat kan er ik daar vanavond en morgen nog wat verandering in brengen, maar dat zal dan voor de challenges van volgende week zijn.

Dit kaartje is speciaal voor mijn eigen pappa. Idolaat van voetbal en net zo schattig als dit hondje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten