08-06-2010

Challenge #47, Dutch Card Lovers

Hierbij mijn inzending voor de challenge van DCL, dit keer was het een sketch. Ik heb een doosje gemaakt (en nu schiet het me te binnen dat dit de 2e x deze week is) voor iemand die in verwachting is, met daarin een kaartje en een babyrompertje. De sketch heb ik 2x gebruikt, voor het doosje en de kaart. Papier is van CreaMotion, de tekststempel op het doosje van Marianne Design het "hangertje" komt van een stempelset van de Action (wat ik daar toch allemaal niet vandaan haal.....)
De zwangere dame heb ik nagetekend van een plaatje! Kan zelf namelijk net aan een huis tekenen, maar daar houd het ook wel bij op.

In het kaartje zit een kleine verassing, als je hem tegen het licht in houdt kun je zelfs het kindje zien.

Fijne avond,
Greetz Monique



3 opmerkingen:

  1. Wat een superorigineel kadootje zeg en leuk dat je hiervoor de sketch hebt gebruikt. Bedankt voor het meedoen bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige uitwerking van de schets! Bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg origineel en mooi

    bedankt voor het meedoen
    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen