03-06-2010

Heerlijk weer, maar toch even aan de knutsel.

Hai allemaal,

Vanochtend vroeg nog dit kaartje afgemaakt waar ik gisteren al mee begonnen was. Ben gisteren samen ook nog met Indy naar de hobbywinkel geweest, want zij ging een kastje beplakken, maar had de goede kleuren niet. Haar tante houdt namelijk van roze en bloemen (en dat klopt idd ook nog), vandaar dat we toch maar even geshopt hebben. Geluk bij een ongeluk dat het "oude" scrapbookpapier in de uitverkoop was, een stapel van 50 stuks voor 15,-! Mij persoonlijk maakt het niet zoveel uit of ik met een oude of nieuwe lijn werk, er zijn zo verschrikkelijk veel soorten maten en kleuren, daar ben ik de komende jaren nog wel zoet mee. Om maar een lang verhaal kort te maken, heb dus ook een nieuwe stempel gekocht van Mo Manning die Indy heeft uitgezocht. Eigenlijk alles wat we gisteren gekocht hadden heeft ze uitgezocht, maar we hebben wel dezelfde smaak hi, hi!
Deze kaart heb ik gemaakt naar aanleiding van de sketch van creat4fun-challenges, ben er zelf erg trots op. Ik merk dat ik door het vele lezen van blogs overal een beetje inspiratie opdoe wat ik weer in mijn eigen werk verwerk. Misschien zien jullie dus wel een stukje van jezelf terug in mijn kaart!

Ik hoor graag wat jullie ervan vinden.
Geniet van het zonnetje!
Greetz Monique



Voor de kaart heb ik papier van Crea Motion en K&Compagny gebruikt, de bloemen zijn van Prima Marketing.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten