30-05-2010

Dit is echt mijn laatste voor vandaag!



Hé!

Oké beloofd, dit is mijn laatste berichtje van vandaag. Heb ook nog een sketch van Dutch Card Lovers gemaakt als challenge. Ik ben zelf erg tevreden met het resultaat, maar begin nu toch een btje te twijfelen......... Hollandse kaart liefhebbers en dan pimp ik een houten kastje voor op het toilet voor de ladies.............
Maar..........ik heb me wel aan de sketch gehouden, hi hi hi! Misschien vinden ze het bij de DCL wel zo origineel dat ik toch mag winnen!

'T was nog best lastig moet ik toegeven vooral omdat het hout niet echt mee wilde werken. De laatjes waren voorzien van een gefreesd hartje aan de voorkant waarin het knopje zat, was daar zelf niet echt enthousiast over dus bedacht ik dat die er wel even af konden. Lades omgedraaid en daarna beplakt. Helaas bleek dat de knopjes beter vast zaten dan de pootjes aan de onderkant (precies hetzelfde), want 1 van de pootjes ontbrak. Manlief vroeg zich al stiekum af waarom ik zo hard moest lachen.
Dit kan natuurlijk alleen bij mij gebeuren, ongeloofelijk. De rest wilde gelukkig wel mee werken. Heb later gewoon het achterste 2 pootjes gedemonteerd (met daaraan een stuk hout ARGH!) die aan de voorkant geplakt en achteraan 2 schroeven als pootjes gebruikt. Niemand die het ziet, ha ha!
Zie hieronder het resultaat, hoor graag wat jullie ervan vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten