30-05-2010

Vogelhuisje!

Hallo allemaal!
Heb van de week ook nog een vogelhuisje gebouwd op verzoek van een dinnetje van mij. Zij heeft een bruiloft en wilde het geld op een leuke manier geven, want een envelop vond ze toch een btje saai voor zo'n speciale dag. Ik had al op een hoop blogs van de onwijs leuke vogelhuisjes gezien en vond een "liefdesnestje" een perfecte verpakking van de centen. Ik heb al maanden van die babyvoedingsbussen gespaard, met als doel er ooit wat mee te maken en dit bleek de perfecte maat te hebben. Zo zie je maar --> Wie wat bewaard heeft wat! De vogeltjes heb ik op de kop getikt bij de action, de bloemetjes zijn van MD het papier wat ik gebruikt heb is van Beatrix rose.




Leuk detail, het mannetje heeft stro meegenomen om het nest verder af te maken.

Greetz Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten