18-07-2010

Ik ben er weer!

Hallo allemaal,


Het heeft even geduurd, maar ik ben weer actief in blogland. Mijn camara is vorig jaar op miricaleuze manier overleden, maar mocht de zeer mooie camera van mijn ouders lenen en kon zo toch alles op de gevoelige plaat vast leggen. Helaas mocht ik deze ook weer inleveren toen mijn zusje hem nodig had, dus ik zat zonder.....................

Heb nu mijn oude camera weer in gebruik, dus ik kan mijn creaties weer op de foto zetten en meedoen aan challenges :)          Heb de afgelopen weken zeker niet stil gezeten, hoop kaartjes gemaakt, nog 2 babyluierbedjes en ben begonnen aan 50 bedankjes die ik weggeef na een hele grote workshop. Kortom lekker bezig geweest. 

Straks ga ik aan de slag met mijn sketch-challenge voor de challenge van

http://www.dutchcardlovers.blogspot.com/  Ik heb als prijs samen met nog 2 andere meiden een guest dt-er gewonnen en we mogen onze eigen sketch verzinnen! Wordt vast en zeker vervolgd, houdt mijn blog dus in de gaten.


Nou ga ik nog even met de kids aan de gang, Indy moet haar cadeautje voor haar vader ook nog afmaken die 3 (!) dagen in Duitsland is geweest en die wij natuurlijk erg gemist hebben.


Fijne dag en tot snel,

Greetz Monique.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten