30-03-2011

Vrolijk lentemandje!

Hoi allemaal,

Naar aanleiding van de Challenge van Marianne Design heb ik dit vrolijke lentemandje gemaakt. Het is de bedoeling dat hij met pasen gevuld wordt met paaseitjes, maar als ik die nu al in huis haal zijn ze vóór het weekend nog op! De idee van het mandje komt uit de cards only, daar hadden ze hem als gereedschapskist gebruikt, mij deed het meer aan een bloemenkisjte denken en heb hem dan ook zo gemaakt. Het patroon kun je ook op hun website vinden, maar aangezien mijn knutselkamer op zolder is en de computer beneden heb ik het uit de losse hand gedaan (hoe bedoel je lui.....:) )



Het meisje wat op het mandje zit is eigenlijk van de kerstcollectie van Eline, maar met een ander kleur jurkje aan en vrolijke kuikentjes ipv musjes ziet het er toch heel zonnig uit!

Reacties zijn altijd welkom

Greetz Monique.

3 opmerkingen: