13-03-2011

In het nieuw!

Hallo allemaal,

Het heeft wat tijd gekost, maar mijn hele blog is in het nieuw gestoken! Heb er veel moeite mee gehad, maar het resultaat is helemaal naar mijn wens :D
Het enige wat ik nog wil is mijn lettertype veranderen, maar dat krijg ik maar niet voor elkaar helaas. Misschien dat jullie mij daar mee kunnen helpen?


Nog een leuk nieuwtje, Indy heeft gewonnen met haar kaart bij Dutch Card Lovers! Ze is echt apetrots en ik natuurlijk ook op haar! Ik probeer al anderhalf jaar om met mijn creaties een x te winnen, wat tot op heden helaas nog niet gelukt is en Indy doet voor haar 1e x mee en mag zich gelijk tot winnaar uitroepen! Ze heeft de smaak helemaal te pakken en wil nu het liefst elke dag mee naar mijn knutselkamer! (Goh van wie zou ze dat nou hebben?)

Dankzij de blog van bloggen doe je zo heb ik ook eindelijk onder de knie hoe ik kan linken! Ja het begint helemaal wat met mij te worden hi hi hi!!!

Alvast bedankt voor jullie hulp met het lettertype!
Greetz Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten