06-03-2011

Dutch Kids lovers deel2

Hallo allemaal,

Na Indy haar uitwerking van de sketch van Dutch Card Lovers, hier de mijne. Integenstelling tot Indy haar kaartje bij mij de rust zelve. De stempel die ik heb gebruikt is van Country Companions, zo zoet!



De roosjes heb ik zelf gemaakt, een heel gepriegel maar ik ben wel blij met het eindresultaat. Ik heb ze gemaakt n.a.v. de tutorial van Paula zoals zij het laat zien is het heel makkelijk!




Ik hoop dat het kaartje bij jullie in de smaak valt.

Greetz Monique

5 opmerkingen:

  1. Hij is echt super schattig Monique! (hij kan natuurlijk niet tippen aan die van Indy...;-))))
    Lief stempeltje heb je gebruikt!
    Bedankt voor het meedoen, samen met je dochter, aan DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou monique je hebt ook een lief mooi kaartje gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gedaan en wat een droppie van een stempel heb je gebruikt.:)) De roosjes heb je ook mooi gemaakt. Toppie!
    Bedankt voor het meedoen.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kaart

    ooo wat leuk die roosjes

    bedankt voor het meedoen met mijn sketch

    gr mindy

    BeantwoordenVerwijderen