06-03-2011

Twee x dubbelop!

Hallo!

Hier nogmaals een kaartje van mijn kant. De titel slaat zoals jullie zien op de stempel die ik alweer gebruikt heb en omdat ik met deze creatie aan twee challenges mee doe. Bij Dutch Dare Card & The Crazy Challenge, bij DDC is de challenge "Who in the zoo" maar mocht je eigenlijk alle dieren gebruiken en bij TCC was de challenge "Here comes Spring". Volgens mij heb ik aan beide voorwaarden gedaan met de stempel van de Egel en het bloempotje met bolletjes. De tekst die in de cirkel rond staat geschreven heb ik met de hand gedaan, de lieveheersbeestje heb ik gestempeld. Ik heb de stempel op een stukje transparant gedaan zodat je de vorm van het potje kunt volgen, had ik nog nooit geporbeerd maar het werkt dus wel. Met Stazon kun je op die manier ook op glazen potjes stempelen, waar ik het eerst op uitgeprobeerd heb.





Fijne zondag nog allemaal, een berichtje zou ik leuk vinden!

Greetz Monique

1 opmerking:

  1. Great idea dear.
    Such a sweet and cute image.
    Thanks for join us at the Crazy Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen