05-03-2011

Stamptacular Sunday!

Goedemorgen allemaal,

Gisteren nog even aan de knutsel geweest met mijn grote kleine meid met deze kaart als resultaat. Indy wilde graag een beterschapskaart maken voor het zusje van haar vriendinnetje die afgelopen week opgenomen werd in het ziekenhuis. Gelukkig is ze al weer aan de betere hand, want kleine kindjes in het ziekenhuis is zo zielig.
Ik heb ook een kaartje voor haar gemaakt, heel simpel en heel vrolijk en hopen zo dat ze snel weer helemaal op de been is!

Ik heb de challenge van Stamptacular Sunday gebruikt als inspiratie, namelijk "You have been framed!"




Nou het konijn (Kars) is duidelijk in een frame gaan zitten, het papier wat ik heb gebruikt komt ook uit het pakket van de Kruidvat. Vond het zo zonnig en gezellig dat mij zelfs opvrolijkte :)



Straks gaan we met t gezin nog even op huisbezoek bij mijn broer en schoonzusje die deze week de sleutel heeft gekregen van hun nieuwe huis, ben erg benieuwd. Ze gaan pas over een maand verhuizen dus ik heb alle tijd om wat leuks voor hen te freubelen. Vanavond lekker niets op de planning dus ik denk dat ik mezelf maar op zolder verstop!

Fijn weekend allemaal,
Greetz Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten