21-10-2010

Simon says stamp and show

Hello,

Ik moet altijd lachen als ik deze naam (Simon says....) zie, vroeger speelde wij dit spel ook vaak en ik had nooit gedacht dat wanneer Simon zegt ik daarop zou gaan stempelen. Simon says heeft meerdere blogspots waaraan je mee kunt doen. Bij deze challegen mocht ook weer alles, dus de projectjes worden langzamerhand opgeruimd door het huis. Mijn moeder is helemaal wild van oud uitziende spulletjes en toen ik haar van de week een kaart liet zien die ik gemaakt was was zij meteen verkocht. Ik ben er niet zo onwijs goed in, (als ik die creaties toch zie die af en toe langs komen, dan ben ik allang blij dat mijn eigen moeke ze leuk vindt, hi hi hi Echt wat een werk maken sommige van jullie ervan erg leuk en mooi om te zien!) maar heb wel enorm mijn best gedaan op dit memoblokje. Het was de bedoeling om hetzelfde memoblokje te maken als in 1 van mijn vorige posts, maar ik was iets te enthousiast geweest met snijden waardoor ik een aantal centimeter te kort kwam. (Neen, nog steeds niet blond!) Dus toen maar gewoon een omslag voor het blokje gemaakt, eind goed al goed toch?

Ik heb er ook nog 1 gemaakt met een stempel van Magnolia, maar daar ben ikzelf minder tevreden over, het mist iets, maar kon het niet vinden dus toen maar zo gelaten.

Ben benieuwd naar jullie reacties.
Misschien dat ik van het weekend nog wat aan de freubel kan, maar kom (zoals wel vaker) denk ik tijd te kort om nog wat te laten zien, dus tot volgende week!


Greetz Monique




This one is entering the challenge of Simon Says Stamp & Show! (first one)

1 opmerking:

  1. thanks for coming to visit me from Double Dutch challenge! You have some cute cards in your blog! I love the domestic goddess, you put so many nice details in it. I specially love that cancellation stamp on top of the mail stamps.

    -- dalis

    BeantwoordenVerwijderen