21-10-2010

Create 4 fun challenge

Ben ik weer...........

Aangezien ik een btje was doorgeslagen met mijn canvasdoeken heb ik de sketch van Create4fun ook gebruikt voor mijn schilderijtje. Dit keer met het jongetje & nog een borduurpatroon van MD. Ben achteraf blij dat ik hem voor het canvas gebruikt heb, die ronde (kaart)vorm die gebruikt moest worden had ik niet in een kaart kunnen verwerken denk ik. Tijdens het maken van deze uitdaging heb ik bedacht dat mijn naaste familie dit jaar geen kerstkaart krijgt, maar een kerstschilderij! Misschien wel in combinatie met linten aan de onderkant zodat daar de andere kaarten aangehangen kunnen worden, maar dat moet ik nog even verder uitwerken in mijn hoofd.

Hierna nog 1 berichtje en dan zijn jullie van me af, beloofd ;)

Greetz Monique


2 opmerkingen: