09-10-2010

Scraptalk challenges, laat de herfst maar komen.

Hai allemaal,

Hierbij mijn tweede berichtje van vandaag. Met het druilerige weer van afgelopen weken heb ik het huis ook maar weer in de winteropstelling gezet. In plaats van alle gezichten naar buiten gericht staat nu de bank weer voor het raam en genieten we van de warmte van binnen. Op school hadden wij vroeger een seizoenentafel, dat is het niet geworden, maar wel een krans voor binnen aan de muur. Het ging mij zo gemakkelijk af dat ik eigenlijk gelijk een krans voor van de winter wilde maken, maar laten we eerst nog even genieten van deze paar mooie nazomerdagen!
De blaadjes op de krans zijn niet echt, maar verder heb ik gebruik gemaakt van alleen maar natuurlijke materialen. Het stempelafdrukje is er wederom 1 van C.C. design, het stelletje staat op 2 stukjes boomschors die zweeft in de krans. Ik heb het vast gemaakt met heel fijn vissersdraad, zodat je het bijna niet ziet.
Ik zelf ben erg blij met het resultaat en wil hem dan ook graag insturen voor de najaars-challenge van Scraptalk, waar trouwens erg leuke prijzen bij te winnen zijn.
Ik hoor graag wat jullie ervan vinden,

Greetz Monique.




1 opmerking:

  1. Absolutely gorgeous wreath. I love all the leaves. Must have taken you forever to make it. Thanks so much for sharing such a fabulous creation with us for our Layer It On Challenge at SSC.
    Hugs xx
    Carolyn

    BeantwoordenVerwijderen