09-10-2010

Scrappers challenge blog & Stamptacular Sunday

Hallo allemaal,

Ben van de week lekker aan t hobbieën geweest, maar had nog geen tijd gehad om mijn projectjes te posten. Met dit memoboekje wil ik meedoen aan de challenge van het scrappers challenge blog en stamptacular sunday, de opdracht was: Blauw, Groen, Wit en zwart ter ondersteuning bij stamptacular moest je 5 (!) lagen gebruiken waar ik wel even moeite mee heb gehad
Ik denk dat al deze kleuren er wel in voor komen en het aantal lagen als je goed telt ook. Het afdrukje heb ik geruild met Petra, ben nu weer fan van de stempels van C.C design, er zullen er vast wel weer meer volgen. Het idee van het memoboekje kun je terug vinden op de site van Double Dutch, alle oude challenges met uitleg staan hier op en er staan nog veel meer leuke ideetjes op. Mijn persoonlijke favorieten heb ik uitgeprint en in een boekje gestopt zodat ik altijd wat inspiratie bij de hand heb, tja je zou maar eens zonder komen te zitten ;)

Fijn weekend, geniet nog even van het zonnetje,
Greetz Monique.





2 opmerkingen:

  1. Oh, this is very cute card! :) Colours are my favourites and little boy looks so cute. papers fits so perfectly together and you´ve done perfect job with layering.

    Thank you for joininf at SSC and hope to see you again :)

    Hugs,
    Karita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, he is just gorgeous. I love all the layers you've used. Fantastic coloring also. Thanks for sharing such a great card with us at SSC.

    Hugs xx
    Carolyn

    BeantwoordenVerwijderen