23-11-2010

Create 4 fun challenge



Hallo allemaal!

Ben weer een tijdje van mijn blog geweest, wel heel veel gezien bij anderen, maar zelf weinig tijd gehad om aan de freubel te gaan. Ik werk in de horeca en de kerstdagen zitten er aan te komen, dus er moet een hele hoop voorbereid worden, maar ik ben er (bijna) helemaal klaar voor.
Deze week dus wel iets kunnen maken, zoals deze kaart voor de challenge van create 4 fun, mijn inspiratie liet te wensen over heb lang lopen schuiven en puzzelen totdat ik redelijk tevreden was. Hierboven is dus het eindresultaat te zien. (Ik wilde knippen plakken en hem onderaan dit bericht zetten, maar tot mijn stomme verbazing doet mijn rechtermuisknop het niet.............. :( )
Ik heb de stempel van Helene gebruikt, die je vandaag nog een x terug zal zien in de vorm van haar vriendinnetje.
Ik hoor graag wat jullie ervan vinden, tot mijn volgende blog.

Greetz Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten