14-08-2011

If the shoe fits, scrap it!

Hai allemaal,

Alhoewel het hier in Noord-Holland helemaal geen slecht weer was heb ik toch een aantal uur op de hobbykamer doorgebracht....... Slecht hè?
Ik kwam gisteren toevallig op de site van "If the shoe fits" terecht. Was gelijk enthousiast en ze hadden een hele leuke challenge: Show us your green! Ik heb vorige maand tijdens mijn inspiratie-blok wel veel stempels ingekleurd waaronder 2 piraatjes en toevallig in de kleur lime-groen! Vond dit een erg leuke combinatie en weer eens anders dan anders en het kwam dus heel goed uit dat ik die nog op voorraad had liggen.

Ik heb 2 kinder-verjaardags-kaarten gemaakt, allebei in de kleuren groen en heb ze allebei heel strak en stoer gehouden. Erg leuk om te maken en ik ben zelf erg tevreden over het eind resultaat! Ook dat mag wel weer eens na zo'n lange tijd :D



I made 2 children birthday card, both in de colour green en made them straight and tough. Very much fun to maken and I'm happy with the result after so long time of no inspiration.



En........ dit is nog niet alles! Ik heb nog een kaartje in petto die ik gisteravond heb gemaakt. Maar dat lezen jullie zo!

Greetz Monique

1 opmerking:

  1. thanks for sharing this wonderful article. We are the best At&t support,at&t wirless support, Contact at&t helpline,at&t customer care How to Contact at&t wirless support

    BeantwoordenVerwijderen