19-06-2011

Let's play BINGO!

Hallo allemaal,

Ik ben nog een beetje aan het opstarten, maar het begint te komen hoor!
Met dit vaderdagcadeau doe ik mee aan de challenge van Simon says stamp.
De challenge was bingo en ik heb gekozen voor Shape-Ribbon-Sentiment. Het is een cadeaupas-kaart geworden en hoewel ik er nog niet helemaal tevreden mee ben durf ik het best te laten zien.



Er zit een tuincentrum cadeaupas in, verder krijgt hij nog een pomp voor in de ton en 5 vissen (tenminste als ze de nacht overleefd hebben :( )




Ik hoor graag wat jullie ervan vinden, fijne vaderdag allemaal!
Wij gaan de cadeaus zometeen langs brengen, heel sip voor mijn vader, maar die moest vandaag gewoon werken......

Greetz Monique

1 opmerking:

  1. Leuke kaart. Ben benieuwd wat de ontvanger er van vond.
    Bedankt voor je berichtje op mijn blog.
    Bij deze ga ik jou ook volgen.

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen