01-12-2010

Ik ben weer blijven hangen.......

Soms heb je van die momenten... en die kunnen weken bij mij duren. Het een btje last van het home-deco virus, aangestoken door de serie van Eline's huis. Dit vogelhuisje ligt al ruim een jaar in mijn hobbykamer, maar ben er eigenlijk nooit aan toe gekomen om er wat mee te doen. Zo veel te knustelen, zo weinig tijd :D
Voor de challenge van Sentimental Sunday heb ik m maar tevoorschijn getoverd (ja er moesten heel wat dozen en "troep" aan de kant voor ik er bij kon)!
De challenge was een recept:
- 3 x designpapier
- 3 x knoopje
- 1 x lint



Volgens mij zitten alle ingrediënten in het huisje gestopt en ben er zelf tevreden over. Hij komt aan de muur op Indy haar kamer te hangen. Anderhalf jaar geleden heeft zij een nieuwe kamer gekregen en ik wilde eigenlijk pip-behang op de muur, maar ja die prijs hè..... Vandaar dat ik de tweedehands winkel ben afgeweest en heb een eigen pip muur gemaakt voor haar! Dit vogelhuisje past daar perfect tussen!
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Greetz Monique.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten