18-09-2010

Scrappassion Challenge september.

Hoi allemaal!

Eindelijk weer eens een berichtje en challenge van mijn kant. Was vorige week al aan de gang geweest met een aantal challenges, maar kon mijn foto's niet uploaden.
Nu dus wel. Ik heb dit tweeluik gemaakt n.a.v. de challenge van Scrappassion die hun twee jarig bestaan vieren deze maand. De opdracht was: Maak een project/lay-out waar het getal 2 of het woord twee op voorkomt. Ik vind het een erg leuke uitdaging en ben er dan ook gelijk mee aan het werk gegaan. De foto van mijn 2 mannen stond al even op de kast om er mee aan de slag te gaan. Hij is vorig jaar gemaakt op vaderdag, de 1e van Mylo, maar ook de eerste vaderdag van Mies van 2 kids. Voor deze gelegenheid had ik Mylo zijn "I love Papa" romper aangetrokken (mt 68) nog veels te groot, maar op zo'n speciale dag vond ik het toch wel leuk om te doen. De titel "Als 2 druppels water", kwam gelijk in mij naar boven, mijn twee mannetjes lijken enorm op elkaar, qua uiterlijk, maar ook zeker qua innerlijk. Rustig, lief en integenstelling tot mijn oudste dochter zelfs een btje schijterig.............. Machtig mooi om te zien dat je zulke kenmerken aan je kids kan doorgeven.

Hier mijn tweeluik.


Als 2 druppels water...


Mijn twee mannen!


Close-upje.

Al het papier wat ik heb gebruikt is de lijn Animal Crackers van Making Memories, de stempel die ik gebruikt het is van MD-Eline's baby's het luiertje heb ik ooit bij de wibra gekocht dat ik zwanger was van Mylo. Ik wist 100% zeker dat het een jochie zou worden. Het stukje breisel heeft mijn moeder gebreid, ik had ze in het blauw, wit en roze, maar ben er nu helemaal door heen. Moet haar maar weer even lief aankijken om mijn assortiment bij te vullen. Het tweeluikje komt in de trapopgang te hangen. De hal en de trap is geverfd in de kleuren van de zee, met visnet, boten, meeuwen en schelpen, daar past het perfect tussen.

Ik hoor graag wat jullie ervan vinden,
Fijne zondag!
Greetz Monique

1 opmerking:

  1. vind hem super! je maakt leuke dingen joh, ben meteen volger geworden, groetjes Ilonka (scrappassion challenge Blog)

    BeantwoordenVerwijderen