23-08-2011

Last but not least!

Hai allemaal,

Nou hierbij de laatste creatie van vandaag hoor! Via een reactie van Nadine kwam ik op de site van haar en Cornelie terecht.



Een nieuwe Nederlandse challenge blog, waar je een kaart moet liften en daar je eigen draai aan moet geven. Een erg leuk idee waar ik zeker aan mee wilde doen.

Dit was de kaart die gelift moest worden, heel simpel, maar daardoor zeker een uitdaging.



Hieronder mijn uitwerking van de kaart. Ik heb hetzelfde papier gebruikt als die van de SBN-challenge, juist omdat de sketches ook zo op elkaar leken. Een extra uitdaging voor mij om ze absoluut niet op elkaar te laten lijken en volgens mij is dat wel gelukt. Het enige wat ik er extra aan toegevoegd heb zijn de echte stiksteekjes aan beide kanten. Ik vond het een erg leuke challenge en ga zeker vaker mee proberen te doen.



Een reactie zou ik leuk vinden, ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Greetz Monique

2 opmerkingen:

  1. Hoi Monique !! Kaart ziet er superleuk uit... Weer helemaal wat anders! Het doosje wat je hebt gemaakt is ook mooi, hopelijk val je in de prijzen !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Monique, wat leuk dat je meedoet en ja de challenges lijken inderdaad op elkaar, en jouw kaarten (behalve het papier) totaal niet. toch zijn ze beide erg mooi. Leuk dat je in tegenstelling tot de meesten hebt gekozen voor print op de achtergrond, echt heel mooi!

    Bedankt voor het meedoen en tot de volgende challenge!

    Groetjes,

    Cornelie en Nadine

    BeantwoordenVerwijderen