02-09-2010

Het resultaat van 3 weken afwezigheid...

Hallo allemaal,


Hier even een klein shotje van het alibi waarom ik zolang afwezig ben geweest. In mijn vorige blog liet ik al weten dat ik op de jaarmarkt in mijn woonplaats op de markt zou gaan staan, maar dat het nog een beetje afhankelijk van het weer zou zijn. Vorige week heeft het hier de hele week gehoost, gewaaid en geonweerd, maar vrijdagavond tussen 18.00 en 23.30 is het droog gebleven! Precies de tijd dat ik achter mijn kraampje met koopwaar heb gestaan! In de volgende berichtjes zal ik ook even laten weten wat ik precies probeerde te "slijten" aan mijn klantjes. Ik heb in ieder geval enorm genoten en heb ook een hoop geleerd. Wordt vast en zeker vervolgd, want ik ben deze week gevraagd (!) om op een kleine markt in het naast gelegen dorp te komen staan. Ik = blij!


Greetz Monique.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten